poniedziałek, 8 października 2012

reklama dźwignią handlu jest

Żeby rozreklamować nieco serię, którą obecnie tłumaczę, wrzucę wam linka do strony Gosi, która zajmuje się tą samą serią, tylko tłumaczoną z języka niemieckiego, który, przynajmniej w moim wyobrażeniu, jest hipertrudny, więc pokłony dla Gosi za to, że jej się w ogóle chciało za to zabierać :)


Cieszcie się i korzystajcie z niego mądrze ;)
A cały świetny chomik g.o.g.i znajdziecie tutaj - http://chomikuj.pl/g.o.g.a

Na koniec boska okładka z równie boskim Shade'm :)


PS. Gosia za jakiś czas będzie się przymierzała do trzeciego tomu z kolejnym seksownym demonem, Wraithem, więc ostrzcie kły i zacierajcie pazury - będzie się działo!

4 komentarze:

  1. Pierwszej części jeszcze nie przeczytałam (kiedyś wreszcie to zrobię;)), drugą czytam u Gosi, a trzecią pochłonęłam po angielsku. Ale po naszemu bardzo chętnie przeczytam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzizas! cala sie zaczerwienilam! dziekuje Kingus za temile slowa :) pomysl z rekalmowanie serii super! jestem z Toba calym sercem bo tez choruje na demonicznego wirusa ;) pozdrowionka. g.o.g.a

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dziewczyny :) Erica! Dzięki Twojemu chomikowi ,,zmarnowałam'' wiele godzin na czytaniu literatury, do której przedtem byłam nastawiona sceptycznie ;) Twój nick zachęcił mnie jednak do poczytania innych serii niż te o Sookie i parę razy wsiąkłam. Riley,Dante,Georgina,Eugene,Demonica;) - poznałam je dzięki Tobie :) Dziękuję bardzo!
    PS Przy okazji ostatnich tomów o Sookie okazało się,że oryginalne wersje stały się dla mnie zrozumiałe,ale czytając i Riley-wiem,że odwaliłaś kawał dobrej roboty! Jako filolożka uwielbiam czytanie dwóch wersji.:D (na chomiku coś Ci kiedyś napisałam jako Pasjonatka).

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się również poprosić Cię o hasło do książek,bo pewnie odkryję kolejną serię i będę stracona(a przecież jeszcze seriale:P),już i tak dwa lata piszę pracę magisterską ;) Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń