środa, 18 września 2013

Red Rising

Witam po długiej przerwie! Jeśli zastanawialiście się czemu nie publikowałam przez tyle czasu żadnego posta, to odpowiedź jest krótka - akurat nie działo się nic ciekawego pod względem wydawniczym w tym okresie. Mam informacje, że na jesieni powinno ukazać się "'Śniadanie u Tiffany'ego" jak tylko wydawnictwo Heraclon upora się z przebudową swojego studia nagraniowego audiobooków, a do 10 października mam skończyć przekład "Red Rising" Pierce'a Browna, który jest już praktycznie na ukończeniu (zostało mi 7 rozdziałów), więc wygląda na to, że oddam tekst szybciej - co wychodzi na plus i dla mnie i dla was ;) Podobno szykuje mi się współpraca z nowym, już chyba 5 wydawnictwem, więc zacieram ręce i trzymam kciuki, żeby wszystko się udało. Jak się nie uda, to też was poinformuję. Poniżej zdjęcie autora z jego dziełem - całkiem w porządku okładka, chociaż przypomina mi okładki Anne Rice. Ciekawe jaka będzie jej polska wersja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz